اجرای دکوراسیون داخلی

تماس با عاملیت فروش فرامید در سایت خاوران

جهت تماس با عاملیت فروش فرامید در سایت خاوران تهران ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید، شایان ذکر است این نمایندگی آمادگی ارسال سفارش به تمامی نقاط ایران را دارد و تحویل سفارش بر اساس نیاز اعلامی از جانب مشتری می باشد :

021-33288244,55

0912-0522544

0919-3032078

021-33289315


فرامید در یک نگاه

عاملیت فروش فرامید ، معرفی برند شرکت فرامید : نام اصلی این برند از ترکیب دو اسم فرید و امید تشکیل شده ولی به دلیل نگارش فارسی آن را به صورت فرامید خوانده می شود. این شرکت ایرانی توانسته با تولید این ورق ام دی اف توجه بخشی از بازار ایران را به خود جلب نماید دلیل آن استفاده از روکش های ایتالیایی است.

با مغز ام دی اف واناچای تایلند. شرکت فرامید اقدام به استفاده از روکش های ایتالیایی که دقیقاً کپی ورق هایکلیاف ساخت ایتالیا است نموده، خاصیت ورق های کلیاف ایتالیا برجستگی روی سطح ورق و زیبایی قابل توجه آن است ولی به علت قیمت بالای ورق کلیاف زیاد مورد توجه و استفاده همه مشتریان قرار نگرفت ولی شرکت فرامید توانسته این ورق ام دی اف را در ایران با قیمتی پایین تر عرضه کند و توجه بسیاری از سازندگان و تولیدکنندگان را به خود جلب نماید.

ام دی اف فرامید

علت فروش بالای محصولات فرامید چیست؟

فروش عمده عاملیت فروش فرامید ورق ام دی اف فرامید را معمولا بخاطر برجستگی های منحصر به فرد آن می شناسند برای اینکه برجستگی های فرامید بیشتر از سایر برندها هست و بصورت تخصصی در تولید ورق MDF برجسته فعالیت می کند. فرامید ترکیبی از دو کلمه فرید و ایمان است که با نام تجاری فرامید محصولات خود را عرضه و وارد بازار می کند. شرکت فرامید تولیدکننده ورق M.D.F در ایران می باشد. این شرکت با تولید انواع M.D.F فوق برجسته و هایگلاس توانسته توجه عظیمی از نگاه مردم کشور را به خود جلب کند. دلیل این امر نیز استفاده از روکش های ایتالیایی با مغز ام دی اف واناچای تایلند در تولید ورق MDF فرامید می باشد.

ام دی اف فرامید

ام دی اف ملامینه فرامید

ام دی اف ملامینه فرامید…

دلایل زیادی برای ترجیح دادن این محصول وجود دارد.

عاملیت فروش فرامید با ارائه ام دی اف ملامینه فرامید ،به شما کمک میکند تا به فضایی بی همتا و آراسته به وسایل مورد نظر خود دست پیدا کنید.

ام دی اف فرامید

سبک های طراحی مناسب کابینت فرامید

سبک های کابینت فرامید، در طراحی ها، از درب کابینت گرفته تا دیوارکوب و از بدنه کابینت گرفته تا کتابخانه، دارای ویژگی های خاص می باشد

فرامید همیشه به دنبال نوآوری بوده و هست , بازار اوراق ملامینه در ایران طی سالهای پیشین متاسفانه با روندی تکراری و رویکردی بسیار کند مواجه شده بود. اکثر اوراق وارداتی ، مشابه و یکنواخت بوده و حتی تولیدکنندگان داخلی نیز مبادرت به تولید طرحهایی مشابه می ورزیدند. این در حالی بود که مصرف کنندگان و مخاطبان نیز از این تکرار خسته شده بودند. همین امر انگیزه خوبی را برای فرامید ایجاد نمود که به خلق محصولی با تعریف و نگاهی جدید بپردازد.